Brandweerevent

Yes, het is definitief! We mogen elkaar live ontmoeten tijdens het Brandweerevent op 7 en 8 oktober 2021. De ruimte is maar beschikbaar voor een bepaald aantal personen, dus schrijf je snel in. Bij te veel aanmeldingen wordt in overleg met de regio’s bepaald wie al dan niet fysiek aanwezig kan zijn. Uiteraard is het sowieso mogelijk om het Brandweerevent, of delen daarvan, digitaal bij te wonen. Kijk dus snel op het programma welke sessies jij absoluut niet wilt missen en schrijf je in voor het Brandweerevent. Zowel voor de digitale als de fysieke versie dien je je aan te melden.

Uiteraard is er ook dit jaar ruimte om elkaar te ontmoeten en je te laten inspireren door collega’s en sponsoren. Het is afhankelijk van de dan geldende maatregelen of we elkaar in het echt mogen ontmoeten. Dat hopen we natuurlijk wel, maar we kunnen elkaar in ieder geval digitaal ontmoeten op 7 en 8 oktober op het Brandweerevent. Ook digitaal hebben we veel mogelijkheden om deze ontmoetingen te faciliteren, zowel voorbereid als spontaan. Dus schrijf je snel in en let’s get connected tijdens dit unieke Brandweerevent 2021!

Programma

Er staat weer een inspirerend, leerzaam en interactief programma klaar met sprekers uit binnen- en buitenland. Zo bespreken brandweercollega’s actuele casussen zoals de recente brand in de Schilderwijk, Den Haag en de brand in Hapert. Richard Woods vertelt over de enorme bosbranden in Australië en we gaan dieper in op de natuurbrandbestrijding in De Peel. We gaan met je in gesprek over ontwikkelingen als de toekomstverkenning brandweer, situationele commandovoering, de Omgevingswet, brandonderzoek en vrijwilligheid. En dit is nog maar slechts een greep uit alle onderwerpen. Kortom, het Brandweerevent is hét evenement om alles te weten te komen over de meest uiteenlopende en actuele onderwerpen.

Sponsoren

Deze sponsoren maken het Brandweerevent 2021 mede mogelijk:

Praktische info

Brandweerevent op locatie

Ga jij het event live meemaken? Let dan op dat wij de geldende maatregelen voor evenementen volgen. Dit betekent dat de 1,5 meter regel niet langer wordt gehandhaafd en dat je een Coronatoegangsbewijs voor evenementen met de CoronaCheck nodig hebt. Wij vragen bij binnenkomst om een coronatoegangsbewijs: een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs of een bewijs dat je hersteld bent van corona. Kijk voor meer informatie hierover op de site van de Rijksoverheid. Tijdens het Brandweerevent vragen wij alle bezoekers om de basisregels om verspreiding van het coronavirus te voorkomen te blijven volgen. Heb je ondanks de negatieve testuitslag toch klachten die passen bij het coronavirus? Kom dan niet, maar woon het Brandweerevent digitaal bij.

Dit jaar komen we bijeen bij de Midden Nederland Hallen. Modern, licht, ruim opgezet en toch sfeervol. Daarnaast is het optimaal bereikbaar vanuit alle regio’s én duurzaam. Ook dit jaar zetten we ons weer in voor een duurzaam Brandweerevent met minimale impact op het milieu. Let’s get futureproof is niet voor niets één van onze speerpunten. Zo is de locatie energieneutraal door onder andere warmte- koudeopslag en zonnepanelen. Ook maken we dit jaar weer gebruik van zoveel mogelijk biologische en streekproducten. Zelf hergebruiken we alle vlaggen van vorig jaar en maken we opnieuw gebruik van een speciale app, wat een flinke hoeveelheid papier bespaart. En mocht je nou zelf ook nog je steentje willen bijdragen: de Midden Nederland Hallen is hartstikke goed bereikbaar met het openbaar vervoer!

Brandweerevent digitaal

Dit jaar zenden we het gehele Brandweerevent ook live uit via een speciaal platform. Daardoor lijkt het alsof je er zelf bij bent! Dit platform biedt ook de mogelijkheid om tijdens de sessies vragen te stellen en contact met elkaar te leggen. Dus meld je aan, zet de sessies waar je bij wilt zijn alvast in je agenda en let’s get digital.

Locatie

Midden Nederland Hallen
Thorbeckelaan 123
3771 ED Barneveld (plan route)

T: 088 – 000 15 50
E: info@middennederlandhallen.nl

Hotel

Zoek je een hotelaccommodatie in de buurt van de Midden Nederland Hallen? Stuur dan een mail aan: info@devergaderstoel.nl
Voor een snelle afhandeling is het handig om al de volgende gegevens mee te sturen:

  • voor- en achternaam,
  • organisatie,
  • factuurgegevens,
  • aantal personen,
  • aantal nachten
  • eventuele speciale wensen

Geef in de mail aan dat de reservering voor het Brandweerevent is.

Kosten deelname

Deelname vanuit de veiligheidsregio’s per persoon:

  • Dag 1 (donderdag 7 oktober) €195,-
  • Netwerkbuffet 7 oktober €75,-
  • Dag 2 (vrijdag 8 oktober) €195,-
  • Beide dagen excl. netwerkbuffet €390,-
  • Beide dagen incl. netwerkbuffet (package deal) voor € 425,-

 

Commerciële partijen betalen per persoon:

  • Dag 1 (donderdag 7 oktober) €295
  • Netwerkbuffet 7 oktober €100
  • Dag 2 (vrijdag 8 oktober) €295

Kledingadvies

Omdat het een event voor en door de brandweer is, willen we je vragen om tijdens het event een uniform of kazernetenue te dragen. Als je hier niet over beschikt, draag je smart casual.

Covid-19

In verband met het coronavirus houden wij ons strikt aan de richtlijnen van de overheid. Bij aanmelding ontvang je kort voor het Brandweerevent van ons een mail waarin wij je nader informeren en een aantal triagevragen stellen. Ook vragen we je om tijdens het Brandweerevent de dan geldende maatregelen in acht te nemen.

Stel een vraag
Sluit stel een vraag box